Nog twee dagen...! En dan Sri Lanka!

23 juli 2019 - Millen, Duitsland

Nog twee dagen! En dan vertrekken we met zijn allen naar Sri Lanka. Gelukkig, de eerste luchtvaartmaatschappij had er geen zin meer in en haalde de vlucht uit de planning. Opnieuw zoeken en weer geboekt. Daar dreigden de vreselijke aanslagen in Sri Lanka weer roet in het eten te gooien, maar alles is er nu rustig. Tot we twee weken geleden te horen kregen dat onze vlucht niet zou gaan (Problemen met de boeing 737 MAX) en we 19 (!) uur zouden moeten wachten in Oman. Een hele dag bellen met een callcentrum dat vermoedelijk in India ligt, om wat geregeld te krijgen maar niks.. Sophie boos, dan moet je het zelf regelen, mij lukt het niet. En zo geschiedde, we kregene een telefoonnummer in Parijs en we konden een dag eerder vertrekken!

De reden van deze reis? Toen we Jan en Margriet vroegen wat ze wilden met hun 50-jarig jubileum was het duidelijk, geen feest, maar weer backpacken. De prachtige reis naar Zuid-Afrika was inderdaad goed bevallen. "En de kinjer (bedoeld werd Sophie met Mitchel en Sander met Sarah) goan  auch mit! Weinig ruimte voor discussie, maar dat was met deze reis ook niet nodig.

Oude steden, een safari, de mooiste treinreis ter wereld, zeeschildpadden en parelwitte stranden. We gaan het allemaal (en ongetwijfeld nog van alles) weer beleven.

Het meest ingepakt, documenten geregeld, de huisoppas geinstrueerd, we zijn er klaar voor!

1. Mariëtte en Armand:
    23 juli 2019
    Een hele mooie en gezellige reis met z'n allen,Mariëtte en Armand
  2. Jos Schrijen:
    23 juli 2019
    Ik wens jullie een mooie en onvergetelijke vakantie. Geniet en kom gezond weer terug.
  3. Annelies Fredrix:
    23 juli 2019
    Een hele fijne vakantie gewenst voor jullie allemaal! Veel plezier!
  4. Margriet Baggen:
    23 juli 2019
    Nog een paar daagjes en dan met zijn allen naar Sri Lanka,wat zullen we genieten van dit prachtige land.
  5. Etienne Kruijen:
    23 juli 2019
    Geniet samen van deze mooie reis en maak kostbare herinneringen samen.
  6. Ruttens Lutgarde:
    23 juli 2019
    Een fijne avontuurlijke onvergetelijke familievakantie in Sri Lanka. Veilige vlucht.
  7. Loes:
    23 juli 2019
    Veel plezier met z'n allen en geniet van de trein
  8. Marlies & Jack:
    24 juli 2019
    Sjoane vakantie en geniet d’r samen lekker van.
  9. Esther:
    24 juli 2019
    Een te gekke tijd met zijn allen. Heel veel plezier!