Nog twee dagen...! En dan Sri Lanka!

23 juli 2019 - Millen, Duitsland

Nog twee dagen! En dan vertrekken we met zijn allen naar Sri Lanka. Gelukkig, de eerste luchtvaartmaatschappij had er geen zin meer in en haalde de vlucht uit de planning. Opnieuw zoeken en weer geboekt. Daar dreigden de vreselijke aanslagen in Sri Lanka weer roet in het eten te gooien, maar alles is er nu rustig. Tot we twee weken geleden te horen kregen dat onze vlucht niet zou gaan (Problemen met de boeing 737 MAX) en we 19 (!) uur zouden moeten wachten in Oman. Een hele dag bellen met een callcentrum dat vermoedelijk in India ligt, om wat geregeld te krijgen maar niks.. Sophie boos, dan moet je het zelf regelen, mij lukt het niet. En zo geschiedde, we kregene een telefoonnummer in Parijs en we konden een dag eerder vertrekken!

De reden van deze reis? Toen we Jan en Margriet vroegen wat ze wilden met hun 50-jarig jubileum was het duidelijk, geen feest, maar weer backpacken. De prachtige reis naar Zuid-Afrika was inderdaad goed bevallen. "En de kinjer (bedoeld werd Sophie met Mitchel en Sander met Sarah) goan  auch mit! Weinig ruimte voor discussie, maar dat was met deze reis ook niet nodig.

Oude steden, een safari, de mooiste treinreis ter wereld, zeeschildpadden en parelwitte stranden. We gaan het allemaal (en ongetwijfeld nog van alles) weer beleven.

Het meest ingepakt, documenten geregeld, de huisoppas geinstrueerd, we zijn er klaar voor!